Friday, April 19, 2019

Assalamualaikum..

Hai semua, saya Norimah Sulaiman. Merupakan Pengedar Sah Shaklee Malaysia. Saya cover KL, Sg.Buloh, Damansara, Bentong & Raub.

Saya bersama Shaklee sejak 2014. Insyaallah saya senantiasa akan membantu dan membimbing setiap pelanggan saya selama mengamalkan Shaklee.

Saya jatuh cinta dengan Shaklee sejak Abang saya ikhtiar Shaklee selepas dia exciden. Shaklee bantu mempercepatkan proses penyembuhan Abang. Tulang lengannya remuk, Alhamdulilah atas bantuan vitamin kalsium, protein & zinc juga dengan izinNya..Semua menjadi mudah.

Kini hanya parut besar yang tinggal. Yang lain Alhamdulilah ok.

Saya pula, sejak join Shaklee..saya bermula dengan #SetAsas Shaklee. Alhamdulilah sangat membantu bab tekanan darah saya. Bacaan semakin baik. Tiada lagi pening. Saya masih amalkan sehingga kini. Set ini juga bantu sepanjang saya hamil dan melahirkan.

Syukur Alhamdulillah. Terima kasih Shaklee..


No comments:

Post a Comment